צפו • למה הבטיח ליצמן ללפיד מיליון דולר?

חיים הלר | צילום: דוד זר 3 Comment on צפו • למה הבטיח ליצמן ללפיד מיליון דולר?
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול אירחו ראשי המרכז החרדי להכשרה מקצועית את שר המדע והחלל אופיר אקוניס ושר הבריאות יעקב ליצמן.

במהלך דבריהם שיבח שר המדע את הפעילות ואמר בהתייחס לסוגית הגיוס בציבור החרדי ותעסוקת החרדים, כי הוא מאמין שאין לעשות שום דבר בכפיה. "הדברים נעשים כפי שהם נעשים במקום הזה ובמקומות אחרים בתורה יותר אמיתית ומתוך הרצון של האוכלוסיה להשתלב בשוק העבודה" אמר אקוניס וסיפר כי בהיותו גם בפוזיציות אחרות הוא היה נגד הדבקת הסטיגמות על החרדים.

שר הבריאות יעקב ליצמן מצידו אמר כי "עש הרבה סטיגמות על הציבור החרדי וצריך לשבור אותם". ליצמן אף סיפר חוויות שונות וטען כי בעבר הוכיח את בורתו של יאיר לפיד במליאת הכנסת.

"אני יודע כלכלה יותר טוב ממנו" אמר ליצמן על לפיד "אמרתי לו במליאת הכנסת שאני מוכן לתת לו מיליון דולר אם הוא יידע להגיד לי מה ראשי התיבות של OECD, והוא לא יידע. והוא היה שר האוצר".

ליצמן גם סיפר אנקדוטה מעניינת מפגישה שלו עם סגן שר האוצר הסיני, בעת היותו יו"ר ועדת הכספים. לדברי ליצמן במהלך המפגש בחו"ל נדרשו המשתתפים להשיק כוסית לחיים "כולם הסתכלו מה אני הולך לעשות" סיפר ליצמן. שר הבריאות סיפר כי הוא הוציא מכיסו כוס פלסטיק ומזג לתוכו מים מינרליים וכך השיק לחיים עם סגן שר האוצר הסיני. "הוא כיבד את זה מאד" סיפר.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    לפיד לקח את תפקיד שר האוצר רק בשביל להציק לחרדים

  2. 2

    הלפיד הלזה, הדבר היחיד שניתן ללמוד ממנו הוא 'בטחון עצמי מופרז' – על כלום. ובלשון הגמרא 'דל גאה'. צבא? הוא יכריח את כולם ללכת, הוא רק יכתוב בעיתון במחנה. כלכלה? מה הוא יודע חוץ מלגרום להעלות מחירים. תרבות – רק כח והפצת שנאה באמתחתו. ידבר בשם אשתו על הידברות עם הקהלים השונים, ויעשה כל שביכולתו לשבור את מי שלא חושב כמותו. מי שהבחין כבר בתחילה, ראה, כי לפניו גאותן גדול 'עף על עצמו' שבמוקדם או במאוחר יריב עם כל מי שניתן. ובלשון הגמרא, שיכור, אין מה להתעסק אתו, הוא כבר יפול לבד (שבת)

  3. 1

    אין על ה"גררים" אנשי עסקים ממולחים יודעים לעבוד ולסדר את עצמם יופי לא כמו שאר החרדים שתמיד יתנו למנהלים ולעסקנים לשלוט בהם